För vissa ere slut..

Ja vill också sluta ordinarie tid, vill inte jobba över... de roliga att se fram emot är väl mina 2 pärlor som ja får träffa för en liten stund. Saris ska jag iaf äta middag med på nåt hak här i stan men vart de vettefan..de lär visa sig =)

2 Tim kvar av dagen för min del...=/ Buhuuuuuuu... ja får la kämpa mig igenom de helt enkelt.

Pratade med motti för en stund sen också som la en pik om mitt ostädade rum, lite dåligt samvete att ja har de så nu när ja ändå fått nya möbler. SKA ta mig tid och ordna med det =) en vacker dag så.

Är ja tillräckligt pigg idag när ja kommer hem kommer de väl in bilder på naglar som ja lova :)

C h a u



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0