3 rör blod..

har jag precis vart o lämnat. Nåt jag hatar så är det att ta blodprov för de dunkar så fint i armen sen domnar den av och då känns de som hela kroppen ska rammla ihop. Klarade de fint denna gång men som hon sa jag kommer säkert få ett tjusigt blåmärke vilket ja inte är förvånad över eftersom jag får de lätt och ofta.

Gårdagen var väldigt trevlig. Mamma och jag tog en sväng på stan i väntan på att mormor skulle dyka upp. De ja handla var ett par svarta stövlar som jag är väldigt nöjd med för de e så otroligt sköna. En grå munkjacka från H&M med musse pigg huvuden på (de som känner mig vet att jag är into musse pigg) sen ett svart linne med schyssta detaljer så man får ena axeln bar.

Hur som helst maten va super och vinet var lika gott de, helt klart en lyckad kväll som jag hoppas de kommer fler utav!!.. Idag ska jag antagligen förbi A i tatueringsstudion och säga HEY..:) Sakna sakna..

Nu ska jag slutföra min frukost och hoppain i telefonen där ja hoppas de e lugnt..

More to come....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0