Woo bloggen funkar..

Efter att försökt hela gårdagen funkar den nu =)...

Min helg då folket,
Fredagen blev en lugn hemmakväll med Adam och kollade lite filmer eller vi hann bara med en Gustaf fick de bli men vi somnade båda 2..=)...

Lördagen då var de uppsatt för en heldag med honom =) Vi började dagen med att kolla på en film Elektra fick de bli, ännu en kvinnligsuperhjälts film men denna var faktiskt helt okej =). Efter de gjorde vi oss iordning och åkte in mot stan. Vi checkade in på hotellet och chillade där en stund. Sen gick för att äta och gott var de han åt kött för en gångs skull som han aldrig gör med mig annars i stort sett, antagligen för jag själv inte äter de =) Och jag åt lax.

Gled sen till Nalen och tog en drink AÄB = Adam är bäst hahaha så yess han var lagom stolt över den men klart vem skulle inte vara de?;) så fick träffa hans trevliga tjejkompis med. När hon slutat gled vi alla till Chaplins eller 360 som klubben där heter men fyfan inget ställe jag vill till igen. Nu var de väldigt längesen jag var ute men asså vad gör folk med sig själva??ta på er kläder säger jag bara!! Men men kul att de finns folk som kan roa en iaf tragiskt nog.

Söndagen åt vi hotellfrukost och de var gott som altid...sen blev de en tur till IKEA... haha så jani vi har hunnit med mkt den här helgen känns det som =) Sjukt mys har de vart iaf!

Snart helg igen och vad som händer då, ja de vet ja inte.

Tjoooo//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0