Waynes Coffe jao.

Friskvård på jobbet..!! Yes yes jaaah idag blev de waynes coffe pga vädret som e så grått. Blev en latte och e Scones med björnbärsmarmelad och philadelfia på.. jag mår så illa nu för jag e så mätt!!.. tur att de blir en sen lunch idag!=)

Igår mötte ja upp Saris efter jobbet en sväng och de va najs som alltid =D efter de tog ja mig till A och åt mat som han lagat iordning. Synd bara att ja mådde så illa att ja knappt kunde äta men de släppte efter ett tag.

Idag ska jag göra nånting riktigt mys, ska hem till Peetrii efter jobbet. Längesen jag träffade henne så ska bli riktigt kul och få träffa min gamla kompanjon=D..

Nu ska jag in i telefon så får bli mer skriverier sen=) Blir till att läsa bloggar nu medan ja pratar jobbigt bara att vissa bloggar som är roliga att läsa är spärrade här på jobbet=/!
//Zanieee!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0