Valbooorg..

Hahaha inte för att de är nåt spce.. Min valborg kommer bestå av grillning och endast chilla. Min hals e kaos svullen o prickig (Buäää)..Min kropp e helt öm så de får bli lugnt.. Gick upp imorse med Adam men kände snabbt att ja skulle aldrig orka jobba och speciellt inte eftersom jag använder min röst hela tiden i arbetet! Gick o la mig då han åkte men stackarn hann bara komma in till stan o börja jobba men fick åka hem för han mådde inte heller bra..! Så vi är 2 sjuklingar..

Tog mig ut till bolaget efter mycke tjat men fyfan... gick med värmevågor i kroppen hela tiden vilket gjorde att ja ick typ panik bland folk. Tur e blev de bara en snabb visit i jakan!..

Nee nu ska ja lyssna igenom lite musik ja skaffat hem..=)

Trevlig valborg och kids... iiinte för mkt alkohol nu!!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0