Va häänder??

Jag har gått låångpromenad hem till Sara eftersom hon var så seg så hann jag komma heeela vägen hem till henne hahaa men visst ja ska erkänna de blev missförstånd så de va ej pga lathet för hon va minsan pigg på att gå efter... vi satt o snacka en stund om allt möjligt haha mkt minnen som kom in i bilden sen blev de promenad igen=) Såå har nog förbränt en hel del kalorier nu=) Sen blir de dans imorn och då mår mina ben säkert jäättebra!!=P

Har fått hem massa musik idag med så min kväll har och kommer gå ut på att lyssna på musik medan pojken e på kryssning.. haha vilken skillnad men ja ska ju ut imorn med tjejerna och de ska bli suuuperkul!! Dansa ännu mer! Får se vart vi hamnar för de e inte bestämt ännu!=)

Men nu ska jag gå igenom min musik o sjunga lite!! Nå bra musiktips kanske kommer senare vi får se hur pigg jag e!

Fortsatt trevlig fredag!
//Zaniee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0