Tvättbjörnsögon!

Ja ni vet hur de är när man är riktigt trött och ögonen knappt går att öppna.. så känns mina och de förklarar jag som tvättbjörnsögon... uttrycket kommer från A!

Sen över till min tumör i halsen.. =/ Min eeena halsmandel e svullen bara och gör ont, ganska irriterande faktiskt men men va gör man? Jag dricker varmt kaffe i hopp om att vakna till och bedöva halsen!

Jag mår inge bra idag!

Hoppas dagen blir bra! Papiii fyller år idag GRATTIS!!!
Ska bli kul o se hans min när han ser vad jag och A har hittat på till honom..kan dock inte skriva de här nu ifall han får för sig att klicka in på min blogg idag!

Ska nog ut o kolla läget i repan eller nåt!!
//Zaniee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0