Tisdag...

Trött trött tröttt....på morgonen när vi vaknar lr han ska gå upp och kan kan i stort sett sova 2 tim längre men istället blir de som att jag ligger och drar mig i sängen i 2 timmar haha..både skönt och inte skönt för just nu e ja bara väldigt trött och så sent somna vi inte igår men hon va heller inte 9..

yeah yeah får bli tidigt ikväll om vi lyckas med de för idag ska vi skissa till målningen vi ska göra i Norrköping på lörda =)..Vi är som sagt ett par st som åker dit och ska på tatueringsmässan och sen måla lite själva! =)..Lovar och fota min första målning men haha kan ej garantera att den blir topp snygg!=) A satt och hjälpte mig lite igår kväll med ideér om hur ja skulle kunna göra så de känns som de kommer bli bra men vi får seee...Har aldrig sprayat med sprayfärg förut !

Igår åkte jag hem efter jag va klar hos läkaren fick remiss till att gå o ta blodprover men de tänker jag vänta med..
Idaaag ah ska jag hem hämta lite kläder sen möta upp A så ska vi hämta Sushi lr om vi äter där de vet ja inte men gooosh va ja e sugen på de! Sen blir de som sagt skissa o skissa!..

nån som gör nåt annat kul idag? Eller nån som möjligtvis också ska till norrköping??

/Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0