Tisdag!=)

Veckan tickar på... thank gooood för jag vill ha helg nu!

Igår när jag var klar med allt åkte jag hem för att träna vilket var suuperskönt och gick längre än va ja brukar. Mitt "Löpband" är som att gå i uppförsbacke hela tiden är de inställt på. Jag vill se resultaaat!! =) Efter de blev det en lång dusch med hårinpackning... När ja kommer ut från duschen ser jag ett mess från A, han undra om ja inte ville komma till honom men jag tyckte klockan kändes för mkt och hade ju precis kommit ut ur duschen osv skulle ta sån tid innan jag kom iväg skrev jag då tillbaka. Messet jag fick tillbaka gjorde så ja ändrade mig så de blev till att sätta upp håret i en knut o lägga ihop lite saker och köra över till honom och slänga sig i hans famn för de va ordagrant vad jag gjorde...sjukt mys!! Vi hamnade i köket där vi båda styrde upp lunch till idag sen kolla vi film o bara slappade. Älskar sånna kvällar då allt är på topp och man bara vill hålla om varandra hela kvällen! Love love love you!

Som vanligt vaknar jag väldigt tidigt på morgonen då ja sover där. 04,40 ringer hans klocka och för min del blir de till och ligga o dra sig i 1 timme innan han rycker av täcket o ber mig gå upp hahaha...usch! Men men nu ska ja äta frukost med Blondie på jobbet!=) Lätt vaniljyoughurt med musli..!
image239


Trevlig dag!//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0