Riktigt pigg!!

Efter min långa dag på jobbet igår kom Sara till jobbet och mötte mig. Vi tog oss en fika på Waynes coffe och pratade lite strunt =) Diggar o prata med henne!... Efter de tog vi sällskap på  tunnelbanan eftersom vi båda skulle åt samma håll de vi gjorde mest då var att skratta åt alla roliga saker man är med om på jobbet. Eftersom vi båda numer sitter mer eller mindre i telefon=). Och jaa man får höra både de ena och andra där haha.

Åkte hem till min darling och han var mys som alltid men haha ja gick och duschade runt halv 9 och när jag kommer tillbaka har snutten somnat=D utarbetad eller vaaad!? men haha vid 9 låg jag i sängen och somnade ganska snabbt så ja vakna pigg och glad imorse kl 5 av att han lägger sig brevid och pussar på mig. Finns ju inge bättre sätt att vakna upp på!! eller?

Nu är min kollega och handlar thaimat åt mig till lunch...ska bli riiiktigt gott. Wookade grönsaker med ris!!

image224
Inte för de ser ut så men you get the point!!=)

Later gott folk!//Zaaaniee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0