Oranga Naglar!

Var ju och fixade naglarna så nu blev de en vågad färg...Orange glitter fransk...=D nu tänker ni kanske osh vad hemskt nej tvärtom de blev nice som fan =D jag var skeptisk först men kände att ja ville ha nån som syntes o nån klatchig färg till utgången i helgen =) ska ju bara ha de i 3 veckors tid haha men jag är nöjd som jag kan bli och ska försöka slänga upp en bild redan ikväll så ni får se =)

Efter naglarna var ordnadegjorde jag och min nagelbrud en sällskap till tunnelbanan och på väg dit händer en kul grej...En kille ett par år äldre än mig pekade och stannade till mig och sa nåt i stilen med "Ursäkta mig men gud vilken snygg väska du hade" så log han och fortsatte gå =) De va lite kul att höra av en kille från ingenstans hur ofta händer de att man får höra något sånt? haha kul var de iaf. 
När vi skiljdes åt i centralen gled jag till vällingby för att möta upp Sara och försöka hitta nåt till våran brud mallan som blir äldre o äldre nu=) Vi lyckades rätt bra på så kort tid och även jag var tvungen och handla en "klänning/tunika" för att ha på mig idag om ja skulle sova hos Adam och jaaaa vad gör man inte för sovsällskap=D Men nu blir de en minivecka utan honom eftersom båda har planerat saker på varsitt håll i helgen.

Än en gång Chris brown feat. Jordin Sparks - No Air...im inlove babe!!
//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0