Onsdag...=)

Blev en senare bloggtid än vanligt idag men nu var de dax =)
Igår va ja med A och chillade han mötte upp mig på jobbet så tog vi sällskap hem =)...

Idag ska jag fixa naglarna igen och som vanligt ska de bli lika kul o få nya snygga naglar =) blir nog någon glitterfransk idag med men vet inte vilken färg ja ska ta bara...Koppar e väldigt snygg vet ja men får se!!?? Efter de ska ja möta upp vännen Sara och så ska vi försöka hitta  på nåt kul till den blivande 21-åringen Mallan som fyller på Fredag!! Vad vi ska hitta på vet vi inte än utan de återstår att se=)

Nu ska jag strax på lunch och efter de repan...=) Men ser inte fram emot min lunch...no goood no goood...Tur att ja köpte ett bröd till också :)

Men men Adios amigos!!
//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0