Onsdag och snööö..

Vaknar av att pappa säger att de är snö ute!! så de blev en stor suck från mig då. Ja som vill ha sånt där riktigt skönt vårväder nu!! Man kan ju inte få allt:)

Sitter iaf på jobbet nu o dricker kaffe samt äter macka med advocado på som e riktigt gott! ska sitta i telefon i 30 min nu på morgonen sen blir de reception i hela 2,5 timme och vi får seee hur jag pallar de. Sålänge inte mina "Favorit" typer dyker upp ska jag nog kunna hålla humöret uppe!

Senare idag ska jag till A och skissa lite på målningen som jag ska göra i Norrköping, hoppas verkligen den blir bra men den kommer ju va långt ifrån lika bra som de resterande grabbarna kommer köra. Som första målning får man göra de bästa ut av de men ser verkligen fram emot de!!

Nej nu får de bli mer uppdatering senare!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0