Måndagsmorgon!

Att vakna en månda morgon av att nån sliter av täcket är riktigt mys.. NOOO! jag bad han väcka mig på ett snällt vis idag men haha vet inte om jag kan kalla de där snällt =D aja ska inte klaga jag vakna till liv iaf!=)

Min helg har varit bra i fredags var jag med Adam o myste lagade mat o chilla. Lagade KÖTT till honom till och med jag som inte har nån koll alls på hur man steker de men de gick väl hyffsat:) Äter inte kött för er som inte vet. Fredagen så somna vi tidigt o vakna tidigt på lördagen så vi kolla film sen gjorde ja mig iordning för att ja skulle till Linns landställe med Mallan, Em och självklart linn.

Vi 4 tjejer i en bil bara de är kul haha ne men vi började med att åka till Systemet efter de blev de matbutik för att handla mat och annat gott till kvällen!
Maten va super god dock stark men de gick fint ändå haha! sen resterande av kvällen gick åt till att skrämma upp oss själva o prata om allt möjligt i soffan. Sjukt mysig dag med tjejerna och ser helt klart fram emot fler sådana dagar!!:)

Igår blev de träning när ja kom hem även fast ja var trött o lite sliten men kände att de behövdes...När ja va klar med de stressa ja iväg till bussen för att möta A som var lika seg han. Men helt klart en soft söndag med filmtittande "Sökarna 2" och medan jag sydda hans jobbbyxor som gått sönder "Överasska" han mig med mat skulle jag säga för ja var helt ovetande om att han var i köket och lagade mat så blev vegoschnitzel med ris o sallad.. gott gott.!!

Idag blir de en kort arbetsdag för ska på ett annat ärende efter jobbet..buhu..!

Tjooooo måste prata i telefon nu!!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0