Måndag!

Solen skiner och jag blir glad!! Även fast jag är sjukt trött! Som sagt ja är ej van med fest haha!... Igår va chill gled över till Adam och chillade med han och även Lillen som va där så de blev film med popcorn!

Somnade i helt okej tid men vaknat till och från inatt...Morgonen va topp för hade ingen som slet av mig täcket utan han va snäll och lät mig sova =)

Idag ska ja iväg från jobbet igen på ett ärende eller läkarbesök om jag ska säga så. Sen blir de hem och träna lite hade jag tänkt men har ont i vaderna antagligen från dansen i lördags så tänkte träna mage o armar idag..:)

Men men nu ska ja återgå till telefon!!

Love //Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0