Jävla gubbar!!

Morgonen börjar tidigt för mig, redan klockan 5 vakna jag till liv. Eftersom vi somnat så tidigt blir de ju att man vaknar tidigt fast jag låg o drog mig ett bra tag tills A drog av mig täcket. Gav mig in i duschen sen hann jag med 2 Miami Inc avsnitt, riktigt kul och kolla på.

Jag var glad och på bra humör tills jag kommer till jobbet då dessa konferansgäster invaderat  arbetsplatsen tragiskt nog. Numer får man köa till kaffemaskinen, köa till toaletten och gå o hälsa på en jäkla massa gubbar för att inte verka otrevlig medan ja egentligen bara känner hur ivägen de är. Jag ska inte behöva anpassa mig efter dom det är ju faktiskt DE som är på besök här!!! vilket de inte fattar.

droppen var när jag stod och gjorde en macka kommer en och säger ja "koppen kan ja ställa här va?" och ja säger den ena diskmaskinen är smutsig (Menat som ställ ner koppen där!!) men han gick bara och koppen stod kvar i diskhon. Jävla gubbe ja får inte mer betalt för o plocka undan hans skitiga disk!!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0