Helt slut!!

Ja har ej mått bra idag och gör de fortfarande inte... dagar som man säger Aldrig mer alkohol!! Men alla vet ju hur de slutar!
Längeesen ja var ute men hade trevligt som fan igår trotts vissa mindre roliga och störande moment kan jag väl lägga fram de som.. Usch usch =/ Men hur som helst kvällen slutade bra o de är huvudsaken!

Idag har jag myst med malin och sara som även sov hos mig!=) Efter ett tag mötte vi Hanna på pizzerian så vi satt där allihopa o snacka massa o fula haha trevligt de iaf!
Nyligen ahr jag gjort nåt som inte är allt för kul nämligen att städa rummet!! Fyfan säger ja bara va de såg ut men u känns de som mitt rum igen!=)

Nu ska jag röra mig till Adam och avsluta kvällen hos honom!! Inte träffat han sen i torsdags morron då vi sa hejdå innan jobbet.. miss him!

Love //Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0