Halsfluss???

Vill inte bli dålig och bläää så segt!! Enligt några av mina kollegor som e småbarnsmammor och när ja förklarar mitt problem i halsen så säger de Halsfluss i kör typ...Suck ja får hoppas att de ej är det!

Idag blir de middag hemma sen hjälpa A med lite saker sen ska vi nog ta en promenad om vi orkar men ja hoppas de! Släpa ut sara hade vi tänkt men vet inte om hon vet om de än=P...

Mormor o moster var på en lägenhetsvisning åt mig idag.. så vi får se va som blir.. den va tydligen nice :)
20 min kvar i tele sen ett liitet break... Halelulja!!

//Zanie


Kommentarer
VICKYVICKEY

OOH Hej tjejen. jag måste bara få fråga, vart har du hittat bikinin? den var gäälen! :)

Kram!

2008-04-29 @ 18:29:13
URL: http://veronicadahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0