Friday Night...

Efter att ha virrat runt med moniaaaaaaaa på stan i jakt efter ett par skor att ha på mig imorn så blev slutresultatet: Ett svart tub linne,Tjusigt halsband i guld och trä och en svart klänning samt puder och lite sånt...Alltså INGA skor..=/

När ja var klar med de mötte ja min tjusiga pojkvän och åkte för att hämta sushi så nu har även mami o papi testat på de (Vilket ja var skeptisk till att de skulle testa spec pappa som e så kinkig med mat) De tyckte iaf att de var funktionellt vilket var kul =)..Finns mycke sushi kvar så ja tog nyss ut de från kylen för att snart äta lite... ska bara väcka A till liv som ligger och slöar på sängen av trötthet!..söt är han iaf!! även fast han ignorerar mig när ja pratar med honom just nu haha!

Imorn åker vi men ändrade planer antagligen... blir nog inge måla för we got no burkar för de..blev lite sista minuten med de men blir nog en kul tripp iaf=)...

Nej nu ska jag väcka honom till liv!=)


image256
Pärlan!

Sleep tight//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0