FREDAG!!!

Äntligen hörrni!!
Imorn är det sovmorgon och likaså i övermorgon!!
Vaknade sjukligt trött och slog på tv där min musikkanal The voice tv startade=) Måste ju börja dagen med lite musik såklart så man vaknar till lite...gjorde mig iordning och åkte iväg till stationen och de är ju när ja går ut som ja märker av de fin fina vädret, visserligen ere kallt men de är ju fortfarande SOL ute vilket ja älskar så satt och njöt på tåget med musiken i stort sett!

Idag får ja finbesök till jobbet nämligen ingen mindre än mi mamiii! Hon ska in och ha nåt möte här på kontoret med lite folk men kul o se henne även dagtid vilket inte händer ofta. Som jag sa till A imorse jag hoooopppas verkligen de blir en bra fredag utan jobbiga kunder, iaf sånna kunder som utmärker sig en massa!..Vi får se hur det går med de!

Neeee nu har ja inte tid för bloggen längre nu ska ja läsa horoskop om de är uppdaterat och leta reda på nåt kul spel att fördriva tiden med!

//Zanieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0