Fredag och hoppas...

Nu är det fredag och jag hoppas på en betydligt mycke bättre dag för mig idag..!..

igår va en både upp o ner dag. Men kista turen med Mallan var kanon, längesen jag träffa henne själv och även längesen jag shoppade loss som jag gjorde igår =) har blivit mkt nätshopping för mig sen ja börja jobba=). Kom hem med både t-shirts,linnen tjocktröjja en grej till A och lite annat=) Åt även riktigt god thaimat =) Mallans var tydligen starkare än va hon ville ha hahaha men hon stog ut me de..=)

När ja kom hem hade ja även fått mitt paket från HM jag beställt och där va de både bikinis och tröjjor och 2 klänningar men de får nog bli som 2 tunikor skulle jag säga haha =)

Nu ska jag sätta på lite musik så ja kvicknar till lite tillsammans med min kaffekopp från 7-eleven=)

//Zaaanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0