Blommor och tattoos...

Halsen e fortf sepe o öm i kroppen e ja med hoppas ja orkar mig till jobbe men vi får se!!
Vår present idag till Papi var presentkort på en tatuering!! =D=D tycker han borde ta och skaffa en nu eftersom vi alla andra har (förutom lillebror som inte har åldern för de) Men de såg ut som och verkade som han uppskattade det! =) Ska bli kul o se! Adam o jag skulle vara hans bollplank på idéer som han sa haha!!...

När jag mötte darling efte han ordnat med presentkortet och jag handlat lite prylar åt honom kom han gåendes med blommor! Kan inge annat än le! Love love love!!

Idag har vi/han fått lite saker ordnade också vilket känns bra!! Imorn ere valborg då blir de bara va hemma med Mami bror och Adam...=) Pappa jobbar natt så vi får grilla utan han!=)

Nu ska ja dra med mig A o borsta tänderna innan han slocknar!

GODNATT!!//Zaaaniee



Kommentarer
camilla

taack :)

2008-04-29 @ 23:33:57
URL: http://cham.blogg.se
Petra

Grilla utan HONOM. Inte han. Haha. Glad Valborg på dig gumsan!

2008-04-30 @ 13:12:23
URL: http://petrasiegers.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0