Bilder...

Eftersom jag så sällan är hemma och då har chans att få in bilder blir de ju tråkigt nog att bilderna kommer in i efterhand.. men heey bättre sent än aldrig elle?;)

 
Mina naglar som de ser ut nu :) Rosa glitterfransk som sagt!


Rasberry Fudge drink som bjöds på schlagerkvällen hos min kollega! Suupergod!


Jag äälskar sushi!!


Kanske så texten blir som ja ska måla i Norrköping!! (Lagligt)


Jag älskar dig!

Yesss där hade ni litegranna! Nu ska ja packa ihop mina saker och röra mig till mister mister!!=)
Imorn är de dans med Sara! Woho!
Trevlig helg allihopa!!
//Zanie


Kommentarer
camilla

åh va fina naglar! vart har du gjort dom? :)

2008-04-05 @ 19:00:22
URL: http://cham.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0