Aatjoo!! I think im catching the flue!

Jaaaa kan väl börja med o tacka min käre mor för att antagligen smittat mig med sin hemska förskylning!! haha tack mami<3!! haha!

Igår va ja ju hos petrovsky o hälsa på, sjukt trevligt o mys som vanligt med henne. Nachos med guacamole (säkert stavfel) och lite vin till med en hel del prat! =)
Sjukt trevligt. Thank u darling!
image238

Var hemma runt halv 11 så då var de bara till att packa ihop kläder inför helgen... idag blir en lugn dag med min A och imorn ska jag ut till Linns land med tjejjerna. Mallan linn och Em. Ska bli riktigt kul för de e ju så sällan man ses allihopa!

Nu måste ja vara lite social så hörs sen!!

//Zanie 


Kommentarer
Petra

Tack själv! Lovely att träffa dig o prata, som alltid! Krams!

2008-04-11 @ 17:02:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0