Ichigo ichie..

Livet är vad man gör det till...

Somliga dagar är tuffare än andra och just nu är jag i en sån period. Sån period då man bara vill sitta i soffan och stirra!?

Inget som är möjligt men iaf..

Helgen var verkligen kanon och lördagen va såå kul! men man mådde som man förtjäna igår, fyy vilken baksmälla som blev till haha! Tur att de inte är varje helg.

Kanske därför jag var så trött idag för jag inte återhämtat mig än?

Trodde jag skulle ramla ihop när ja kom hem av utmattning och inte har jag ätit specielllt dåligt heller.

Imorn ska jag försöka med metoden att ta nya tag!

Har dock muntligt i japanska och de är jag såklart nervös över. Borde plugga mer än vad jag gör vilket också bidrar till prestationsångest.
Sen e de ju inte varje dag man bryter ihop inför chefen som att jag vore 3 år gammal =/.

Imorn ska jag ha en stressfri bra dag och avsluta dagen med middag tillsammans med lillebror!

Dagens mat intag då:

Frukost :
Kesella 1% med hallon och valnötter.

Lunch:
Grekisk sallad med en avocado.

Middag:
Champinjoner,gul paprika och lök som jag fräste på i vitpeppar,paprika krydda och vitlök. Blanda med Creme fraiche "tomat och saffran" + salt. Hällde över detta i en form där jag hade en bit lag i. Broccoli som tillbehör.

Veerkligen att rekommendera, satans va gott de var! Har även över det till lunchen imorn.

Nu ska ja fortsätta mata in japanska fraser i huvudet tills ja pratar om de i sömnen.

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0