Efterlängtade helg!

Shajses vad jag längtat efter att bara få va, försöka inte stressa osv. Good luck...spelar ingen roll om jag är ledig eller inte är ändå stressad. Skulle behöva ett år för att återhämta mig o bara få fokusera på en sak...dagarna är på tok för korta.

Blev iaf träning idag efter jobbet och rejäl sådan men att komma i form de här året känns hopplöst men aja får se...

Imorn ska jag umgås med mami på¨dagen och kirra mina glasögon. Kan behöva nån som säger att bågarna är godkända om jag nu hittar några dvs.

Sen ska jag umgås med min före detta kollega så nu tänker jag endast kalla henne för Vän, före detta kollega låter inge vidare kul men Malin iaf! Mysigt värre.

Hade dok velat ha sällskap hemma ikväll eftersom jag är jordens pms barn just nu och bara vill kramas men då hade karln andra planer såklart.

Ska snart mysa ner i soffan med gurkstavas och dipp till i min ensamhet!

 Lånade bilden lite =)


//Zaaanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0