Shake

Godmorgon!!
Försöker fortfarande vakna till liv... fått i mig en shake bestående av hallon/blåbär lite möljk Phyliumfrön,linfrön och solroskärnor allt de tillsammans med en på nutrilett ner i mixern bah! haha..smakar helt okej och funkar som frukost för min del på en helg..

Igår va de en suuuper trevlig kväll tills ja for in i dimman av alkoholen.. konsumera för mkt vin helt enkelt..lätt hänt men de har huvudet fått sota för idag då de dunkat på rätt bra..=/..
Men de va kul o umgås med tjejerna.

Nu sitter ja här inväntar min moor för lite sällskap..Adam är och jobbar men ska möta han sen så blir de en helkväll med honom..midda o bio =)..

men nu ska ja reda ut mitt blöta hår o starta kaffebryggaren =)

//Zanieee


Kommentarer
asam

Tjenixen Piffie,



jaså det är inte trummornas kvinna i helgen? synd att du inte spelar cymbal hihihihihö



kramis



Assam

2010-05-09 @ 12:34:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0