Its gonna be okaaay..

Sönda o jobb imorn... vaaart tog denna helg vägen??
Jaja jag står ut bara 2 o en halv dags jobb sen e ja lång ledig igen.. Lovely!!

Igår va de bio med min från början buttra pojkvän..ja va 4 min sen =P..

Vi va o tog en öl först med 2 av hans kompisar sen splittrades vi och vi åkte för att äta mat innan... Blev filmen Terror on elm street och jag hoppa till ett antal gånger och satt på hel spänn medans A satt o räkna ner till hoppscenen haha... men men bra va den iaf..=)

Än sålänge har ja inte hunnit göra så mkt förutom att ta morgon promenad o styra mig själv. ska ta mig i kragen och röra mig över till mamma och pappa... dricka kaffe o låna bilen tänkte ja..=)

Men men nu ska ja få nåt gjort av denna dag så adios sålänge..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0