Grill

Idag är ja lite hjärndöd igen men hade sjukt kul igår... mkt skratt och gungande i takt till musiken lr hoppandes... sån blandning på musik men bra va de!
Inflyttningsfest hos mallans brorsa, trevligt gäng så kvällen sluta på topp förutom att ja va så trött när ja väl kom hem....vid 6 imorse haha lång resväg hem... Sen minns ja att adam kom och pussa på mig när han kom hem strax efter min mina ögon rulla bara av trötthet!

Är så sugen och va sugen igår med på de men på grillad mat... grönsaks spett halloumi och majskolvar hur jäkla nice hade inte de varit!!!

Inväntar svar från mannen om de blir grilla idag eller inte...lånar house of hesse till de då hahaha... eftersom de äter grillmat på Cypern måste ja få nyttja deras grill hemma elle?? =P

Men men ska nog styra mig själv nu och röra mig dit... måste hämta lite sy prylar som ja har där =)

//Zanieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0