Tidsfördriv..

Blogga kan vara underhållande.. för det mesta iaf. Inte alltid de finns nåt vettigt att skriva men de fungerar väl som en öppen dagbok lr nåt..vet inte hur jag ska definera de.. oftast skriver man i kodord när man skriver här.. men hade jag haft en riktig dagbok att skriva i hade det nog sett likadant ut av ren vana. Det är svårt att skriva precis va man tycker/känner och tänker om allt och ingenting...

Usch e verkligen inte alls på G..det är jobbigt och vet inte hur jag ska göra av dagen. Behöver nog lite frisk luft.. jag får börja så iaf och fungerar inte de kan man alltid dra sig tillbaka igen det är ju inte förbjudet.

Dax för lite näring i kroppen nu...

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0