Vaaa??

Hade ju ställt klockan och allt på 09.00 för att jag skulle hinna få ut så mycket som möjligt av denna dag men neee...halv 12 flyger jag och mannen upp i ren panik eftersom han med försovit sig.

Vi måste ha sovit extremt hårt som inte hört våra klockor haha!

Får bli sushibaren en annan dag då men kommer fortfarande hinna dagens plan med solning och sen är det dax för födelsedags middag hos YoYo ;)

Gårdagen va lång....riktigt lång kändes det som men vi hade en super mysig kväll iaf...! u n d e r b a r t.

Imorn är det fredag och tatueringsmässa...yes yes jah!

Nej nu blire solning så man kan få hoppa in i duschen o bli människa!

Krams!


Kommentarer
asam

wow är det redan så dags på året! kanske ska jag ta mig dit vi får se.

kramis assam

2010-08-26 @ 17:56:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0