Hett hett...

Sitter på sängen o snörvlar med stark röd curry gryta med massvis av grönsaker och lite annanas..=) Behöver rensa ur alla bakterier så ja får ta mig till gymmet nångång. Känner mig som ett riktigt fetto nu för ja inte fått röra på mig!

Har haft massa spännande tankar idag men minns inte många av de nu tyvär, minnet bra men kort..

Haft en bra dag på jobbet och två nya tjejer har börjat också så det ska bli lite spännande. Dock har min solstråle en plats bakom mig och inte framför mig så får väl nackspärr inom kort =D

Mannen tvinga med mig på bio igår och ja de va en biosalong fyllt av...grabbs... så efter ett tag började jag undra va ere för film egentligen för tjejerna gick att räkna på en hand... ja då ere en actionfilm, den med alla gamla godingar i så som sylvester stallone arnold och bla bla... haha kommer aldrig ihåg va den heter men jag måste erkänna att den va endå rätt underhållande trotts alla typiska killiga saker i den..:)

Skulle somna tidigt men nej vi fnittra o skratta och jävlades med varandra på ett sådär mysigt sätt..sen fastna jag i Wallander filmen han satte på och såg klockan senast strax efter 02.10 GAH!

Nu när jag är kapabel till att träffa folk ska ja försöka få till en träff med tjejerna/nån av de iaf den som kan... Vill bara ge er en stor kram och tala om hur fina ni e!<3


Nu ska ja avnjuta min riktigt goda mat för att sen lägga mig i ett bad med en badbomb som innehåller massa bra saker och oljor så huden är alldeles len efter... straight from www.stenders.se



Enjoy!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0