Frissan...

Idag har jag hunnit massa känns det som...först va det ett besök hos frissan där vi åter igen blekte ner håret och la på brun toning.. så fint så fint..så inge mer svart hår för min del...

Sen åkte jag och åt god sushi och hälsa på A pappa...efter de blev de besök på Vägverket hos mina gamla kollegor och det var ganska många där ändå som jobbade när jag jobbade där..otroligt kul att se de!! Sen förbi Roy vilket också va ages agpp.. handlade med mig en snygg tshirt därifrån med.


Sen sista stoppet hos mannen min för att säga hej!

Äntligen hemma och super trött...ska laga tacos ikväll har ja lovat! Så jääkla gott så de finns inte..

Men men nu ska ja plocka lite...återkommer ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0