Frisk luft..

Om man är lite slö i huvudet som jag är efter gårdagens intag av vin så finns de typ inge bättre än att de blåser frisk luft på en... Hur skönt som helst..

Gårdagen va kanon. Hängde först hos min ena moster innan vi drog oss iväg till moster nr 2 för tacomiddag och fira hennes födelsedag. De va mingel supergod mat och gott vin till ;)  Inte konstigt att jag är så trött idag haha.

Mamma och pappa kommer hem från värmen idag men deras plan va såklart försenat så de kommer senare än planerat..De gör inte mig nåt eftersom jag har semester och inte behöver bry mig om att ställa klockan på 06.00.

Ja ska dock åka till de tidigare o bara slappa och leka med katten för här hemma har jag inte mycket att göra annat än städa och de har jag tröttnat på för längesen...har gjort disken nu som jag i protest lämnat för att herrn ska göra den men han har nån protest mot mig nu gällande det så haha orkade inte se den längre!
Lite bilder från kvällen då...

   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0