Fest fest...

Så då var sminket på plats...tjusigt värre blev de måste ja säga..+ att ja är inte alltför blek eftre mina 2 dagars solning, underbart!

Vilka kläder som åker på vet jag inte än dock men tror de blir mitt vita ribbstickade linne från Affliction med blåa rosor och lite sånt som A gav mig i födelsedagspresent... dags att använda det...

Väntar nu in Linn och Sara som kommer hit och dricker vin och öl innan vi tar oss till tatueringsmässan...sen får vi se va kvällen bjuder på men lite foton lär bli av hoppas jag på..lägger upp de här sen då...

Blev en tur till stan när ja vaknat för att äta lunch med malin...sen hamna jag i Vällingby för liiite shopping, en sjal och nya byxor blev de får se om nåt av de åker på ikväll..=)...

och inget av de var svart haha måste sluta bära alla kläder i svart, tragiskt men lätt hänt.

Have a nice evening.
//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0