Hur dålig får man va?

Förstår inte hur jag lyckas. Klockan är inte min bästa vän.. lyckas alltid försova mig...inte alltid ja kommer försent till jobbet men hur kul är de att börja dagen med att stressa? får väl magsår av mitt beteende snart!

Kom i tid till mötet imorse iaf... måste ja göra imorn med och alla andra dagar självklart men spec när de är möte..
Så idag ska ja verkligen föröka sova i någerlunda bra tid...=S Inte så lätt när min pojkvän e nattuggla bara...
Blev en tur på gymmet idag men men idag utan sällskap för bruden hänger på Pink konserten =) men ja tog mig igenom ett pass där iaf!
Vill se lite resultat snart...måste dra ner på skit man stoppar i sig... inget överdrivet men iaf lr lägga om min kost för att rubba de hela. Nu har ja iof lagat paj som ja ska ha till lunch.. färdigmat från ica e no no vare de sig e nyckelhålsmärkt eller eight watchers lr fullkorn... som de oftast brukar bli men de e så mkt annat trams i de.. men de är endast för min tid inte räcker till annat...=/

Skulle vilja att man hade några fler timmar kvar på dagen när man slutat jobbet...hade varit perfekt :)

Neeeeee skrivkramp!

Adios gott folk!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0