Usch så ful..

Vilken dag... ringt massa i telefonen vissa problem var större än andra och vissa var inga problem alls =)...
Vaknade lagom utvilad trotts de lilla ja sov inatt. Vi kolla på en kanon film till typ halv 3 så sent blev de...

Kom hem för en stund sen efter ett försök o handla nåt på åhlens efter ja slutat jobbet men hell no kom ut tom hänt efter 40 min... Vaad är felet?? haha...Har iaf hunnit tränat och ätit så nu ska ja steka mig i solariet innan ja tar mig i kragen o går o lägger mig i tid.

Haft ett bra samtal med en kvinna idag sååå kan detta leda till nytt jobb?? Hope so iaf...
Uppdatering kommer mer imorn skulle ja tro!

En tanke bara, tänk att vissa inte mognar med åren?...har man kört fast i livet ska manför de ge huvudvärk för andra?
Yes yes jah...

Kraams//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0