Update?

Ja då fick man skäll för man inte e så duktig på att uppdatera sin blogg... haha =) Men får ta o börja igen =)...

Helgen + valborg var vild och tokig. Så lagom trött och sliten var man efter denna helg men jäkligt kul har jag haft...
Träffat roligamänniskor och vissa mindre roliga men de e ju standard....Sitter just nu o lyssnar på massa hög musik i högtalarna som jag inte gjort på vääldigt länge då min bärbara hos mamma och pappa inte har i närheten av så bra ljud jag har på min stationära =)....Får snart sällskap om jag inte hunnit somnat innan dess!? vi får se hur länge ja håller mig vaken idag...

Nu vill ja bara att tvätten ska bli klar så jag slipper tänka på den.. Tråkigt värre och tvätta...

Meeen nu ska ja fortsätta med min musik...!!



//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0