Träningsvärk...

Helt otroligt va mina ben e ömma haha..hade de inte varit för värken hade ja nog pallrat mig till gymmet eftersom de e så tråååkigt väder ute... Skulle fixat mina naglar idag men de blir imorn istället så nu har ja hela dagen att försöka spendera.

Tänkte om ja skulle ta en promenad hem till mamma o pappa för att lägga mig o steka i solariet o sen dö framför tv:n ett tag.
Sovit dåligt inatt för ja var nojji för att mr mr skulle försova sig eftersom ja visste att de låg på mitt ansvar att han kom upp hahaha..

Så va händer idag då tro?? nåt ekonomiskt för mig iaf då jag vart lite för duktig på att spendera pengarna den här månaden. Lätt hänt...=)

Men ska väl ta mig i kragen o försöka hitta nåt ätbart här hemma...

Tjohoo
//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0