Tillbaka i spelet..

Sitter hemma i lägenheten efter att ha jobbat en hel dag och sen iväg på ett gympa pass som var väldigt längesen ja var på. Otroligt jobbigt och skönt! Och imorn blir de jogga med några från jobbet inför de där jäkla vårruset haha ja vet nog inte vad jag gett mig in på men de e smällar man får ta, kan bli kul =)

Både igår och idag har jag sovit över när klockan ringt så nu måste ja ta mig i kragen för man blir ju så slööö resten av dagen när man måste stressa runt som en yrad höna på morgonen.. haha...

Snaaart kommer min efterlängtade jacka som jag beställt..hoppas den sitter fint för den e heelt lovely.. Jagat den kan man väl mer eller mindre säga...

Nu ska ja hur som helst in i duschen på nytt efter att ha styrt upp morrondagens lunch som blir grönsaksburgare tror ja de heter med Matvete...Funktionellt.

Sov gott sen för de lär jag göra...

Blir det sovsällskap tro?

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0