Soooligt värre!!

Kaos kväll igår... blev aldrig något vin i staden för mig eftersom ja e så sjukt klantig och tappat hela min korthållare med busskort,idkort oooch mitt visakort. Hur värdelöst var inte de på en skala o märka de när man e redo att gå till bussen så jag missade hela min kväll med några från jobbet =/...fick ringa spärrtjänst så ingen ska handla på kortet men sen va busskortet nytt så de känns liiite trögt.

Ingen som lämnat in de heller men ska ringa imorn för ibland kaaan de ju hända att nån e snäll o återlämnar de...

Fick bli en lugn kväll i vällingby istället efter lite övningskörning...:o).

Idag e naglarna fixade vit fransk med rastamönster på ´mina ringfingrar =) haha sen efter hände en rätt kul grej när jag skulle säga hejdå till min nagelbrutta så kommer de värsta paraden med zombies som såg jätte obehagliga ut hahaha kändes som man var mitt inne i en resident evil film haha.. sjukt äckliga var de. Sen mötte ja iaf upp en av kollegorna för en fika vilket var mkt trevligt. Konstigt nu när man inte ses dagligen som man annars alltid gör..men man får la försöka träffas med jämna mellanrum..=)...

Blev thaimat på ett supermysgt ställe i Gamla stan i sällskap med A... så nu e vi äntligen hemma och ska väl kolla på nån film för ja e sjukt trött efter den här långa dagen..Ska dock få i mig lite godis innan jag somnar =P



Typ så var de utspökade..Stackars lilla barnet som började gråta i vagnen då zombie puckot var tvungen o gå fram.

Nej nu ska ja vara social igen.=)

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0