Slööö

Gårdagen var kanon...först jobb då ja fick avsluta mina ärenden och packa ihop alla prylar. Kändes inge vidare kul men man får gå vidare. Sedan åkte vi ett gäng in till Universitetet för och springa de där jäkla vårruset hahaha va mycket folk det var, längesen jag så mycke folk på en o samma plats.
Man tog sig igenom de där loppet med lite lätta andningsproblem haha...Sedan vid målgång blev det Rosé vin och picknick korg tillsammans med tjejerna som sprang och vår "Hejjaklack"...förutom att det var så kallt eftersom de blåste en hel del men vi satt där o prata på iaf...

Vaknar imorse strax efter 8a och väcker herren som ska iväg på tatueringsärenden så just nu ligger han väl och plågas haha...Blir till att möta han efter för o äta lunch och kanske shoppa lite. Fram tills dess måste jag försöka packa lite...strukturera lite ;o)

Första dagen som arbetslös då..helt sjukt men de blir till att söka jobb!ska bara puttsa lite på mitt CV =D

Men nu lär de väl kanske bli mer uppdatering? haha fy vad rastlös man kommer va!

Hugs//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0