Ledig jaaao

Helt underbart o få sova sooova sova imorse =) gick nog inte upp från sängen förrän vid halv 1.. haha trötter.

Igår va mys hämta min lilla stjärna från dagis och när han fick syn på mig kom han srpingandes och hoppa upp i famnen på mig. Hur ofta är nån så glad att se en? haha..sjukt gulligt iaf. Sen blev de till o spela spel och leka med nån liten dator han hade tills moster kom hem då vi drack kaffe o prata om allt möjligt. Tjock har hon blivit med (Gravid tjock) menar jag då=) Ser så gulligt ut men vet att varken hon lr min andra moster som snart ska föda tycker de e kul med den stora magen haha =D...Sen kom mormor och min mosters pojkvän hem så vi åt och fika :) Rörde mig senare iväg till stan för att möta A i studion. Vi hamna på en thai resturang och fick i oss lite mat innan vi rörde oss hem.

Blev en lugn kväll med filmer som jag kämpa mig igenom eftersom ja va så trött...

Blir en lika lugn kväll idag med skulle jag tro, blir sushi till middag dock =D
tror fina em kommer hit innan och hjälper mig med personligt brev som ska medfölja när man skickar CV. Har helt gklömt bort hur man skriver de och får till de med bra ord och meningar även fast jag fått en mall på hur de ska se ut av min underbara teamleader...Ibland behövs de en liten knuff i rätt riktning bara.

Ledig imorn med... fast att ja egentligen kan vara ledig varje dag så har ja endå valt o jobba. Som min moster skrattade och sa "Du måste verkligen gilla ditt jobb" hahahaha Sant så sant. Tänker man efter låter de lite kul att man är kvar på stället fast man inte behöver men heeey ja kommer ha svårt o lämna folket där =(...

Nu ska ja surfa vidare och se om man kan hitta nåt intressant.

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0