Godmorgon alla arbetslösa och icke arbetslösa!

Nu är jag inne på min andra dag som arbetslös. Vill ni veta vad jag har gjort?.. Shoppat! hahaha... kommer bli farligt de hära men nu får de va ett litet stopp för inhandling. Behöver ju packa ner saker inte köpa mera! Blev en tur till kista igår så efter männen var klara med sitt uppdrag så fortsatte ja på egen hand min shopping.
Kom hem med en svart väska,skärp,läppglans,örhängen och sedan shampo o balsam =)

Idag var man uppe vid 6 för o få iväg A som inte vaknar så lätt iaf inte av sin mobil...Måste sortera bland lite kläder nu på dagen innan ja åker till mamma och pappa för att se så allt ser okej ut innan de kommer hem från varma Cypern. Har jag inte packat nåt blir de väl galna =P haha men ja vet bara inte vart man ska börja..? segt segt.

Ikväll ska ja förhoppningsvis in mot staden och möta upp nå fina kollegor och förtära lite vin/alkohol vilket e riktigt trevligt!
Men innan de blir de middag me mina solbrända föräldrar.

Nej happy people dax för frukost!

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0