Framtid....?

Jahaaa.... Blank i huvudet.
Stressta som en tok till bussen för att inte missa bussen eftersom de skulle vara månadsmöte på jobbet med alla inblandade... Sitter i soffan lagom trött och inväntar att vår VD ska börja pratet.
Trodde att de var ett vanligt möte som vi brukar ha då man får höra om företag o bla bla men istället droppar de bomben om en omorganisation som kommer ske vilket gör att vi är 4 st som måste lämna företaget.
Jag hade då oturen att va en av de 4 sist in som fick gå.

Helt sjukt och jag fattar det fortfarande inte tror ja. Och jag som trodde att mitt liv inte kunde bli värre än va de är men hey i guess i was wrong. NU måste de bli bättre nu kan de väl ändå inte inträffa nå mer konstigheter?
Bryter väl mina knän under vårruset eller nåt det förvånar mig inte...=/

Så ska man söka nytt jobb...hur lätt var de på en skala med dagens situation på jobbmarknaden.
Dessutom ska man säga hejdå till alla U n d e r b a r a kollegor som hjälpt mig så otroligt mkt för att ja ska sitta där jag är nu. Allt skratt och alla knäppa kommentarer som kommer från allas munnar. Fyfan jag har ju trivts och trivs som fisken i vattnet där.

Vet heller inte när ja ska sluta det är upp till mig själv men kommer väl jobba maj ut iaf känner jag. Känns segt och packa sakerna över en dag och sen bara röra sig vidare.

Suck...

//Z


Kommentarer
Anonym

Gumman gumman!



Du är en solstråle med en skarp tunga. Du är en pusselbit i vårt hela pussel, du kan inte bara fattas då är det inte helt. Jag hoppas på en lösning.

Kram AnnaH

2009-05-14 @ 20:07:59
URL: http://ahenriksen.blogg.se/
Blondie

Men gumman!!!!! underbara lilla Pokemon :) kom till mitt jobb :)



puss å kram

2009-05-16 @ 10:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0