Träningspass...

Shajses helt slut... blev en timmes träning med kombination av kondition och styrka...hääärligt.. inte nog med att ja hade träningsvärk i hela överkroppen men förhoppningsvis kanske man tränat bort den till imorn? haha...

Lite uppdatering då eftersom ja vart så djäävulskt dålig på att skriva här senaste dagarna men har helt enkelt vart sysselsatt med annat :)...ja må va klantig men vissa saker kan man må jäkligt bra sen kommer svackorna, de jag helst vill undvika. Men men helgen var relativt lugn iaf. Blev shopping med mamma och sen övningskört lite...sedan umgåtts med.... ja...

Idag efter min långa arbetsdag som höll i sig till klockan 6 åkte ja hem till lägenheten för och pyssla med vuxna saker så som att betala räkningar. Det är däremot nåt jag inte kommer sakna....

Nuuuu ska ja slå in pappas paket eftersom han fyller år imorn sen blir de en dusch innan ja går och lägger mig i sängn.. helt slut!

Sleep well!!

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0