Tears never dry...

Finns alltid stunder under dagarna då jag tänker på saker jag absolut inte borde tänka på...för mitt eget bästa.
Men på nåt sätt så lyckas man ändå dra ner sig...Hur lyckas man?

Varför är det svårt att sluta tänka på saker man saknar och istället tänka på saker till framtiden?
Jag saknar tryggheten jag en gång kände. När man ligger på kvällen o ska sova och somnar i famnen på nån.
Gooosh bara att en sån sak kan göra en knäpp?

Ja e nog rätt vilsen av mig just nu och jag försöker hitta upp till vägen igen men ramlar.
Ja har massvis med hjälp men är för svag.

Fan vilket djupt inlägg de blev nu. Helt onödig information men iaf de e ju trotts allt min blogg.
Här får jag vara Ego.

//Z



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0