En kväll hemma..

Efter jobbet har ja bara sovit o sovit för o fördröja tiden till folket kom hem igen vilket de tillslut gjorde så suttit fastklistrad brevid min käre mor i soffan o glott på tv. Kände nu att de var dax o göra ett försök till att sova eftersom de väntas jobb imorn medan i stort sett alla jäklar är lediga utom jag. Själv valt o jobba så ska inte klaga men de ska ju bli kanonväder imorn!?...Får se om man tar sig i kragen o gör nåt efter jobbet lr inte...  :o)...

Fan va ja ksulle vilja resa bort nu.......långt långt bort. Inte göra nånting utan bara va. Vi får se om de blir nån resa innan de blir Cypern i Augusti då ja ska steka fett.

Men men gott folk får drömma vidare om de inatt förhoppningsvis.


Sleep tight!


//Z


Kommentarer
Petra

Det tycker jag låter otroligt bra! Saknar dig som fanken också! Min mobil är knasig just nu, men hoppas den reder sig. Hörs snart! Kramar!

2009-04-11 @ 09:38:23
URL: http://singelandthecity.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0