En jobbig jävel...

Hahahaha.. precis kollat på "Ballar av stål" med mami och skrattat av mig lite så nu borde ja kunna somna gott.
Tycker fortfarande en jobbig jävel rockar, man behöver ju bara titta på honom så börjar man skratta haha =) Jobbigt va ;o)

Idag blev de jobb och dagen rulla på för de ringde en hel del på telefonerna för en gångs skull men ibland tappar man humöret men alla kan ju inte va lika snälla o glada jämt =)... Hur som haver efter jobb mötte ja upp mamma för att åka hem till lägenheten och se så ja stängde av TVn igår vilket ja inte kunde minnas dum som man e ibland men den va avstängd så jag skyller de dåliga minnet på alkoholen den dagen =)... Tog med mig min stavmixer så åkte med hem till dom och styrde upp en Broccolisoppa som blev god måste ja säga fast min käre vän Ems blev nog godare.

"Övning ger färdighet"

Sen va de bara att ta på sig skorna och trippa ner för trappan till löpbandet och springa mina 2 km som egentligen inte alls e mycket men för en ovan löpare som mig ere fan jobbigt. men Satans va skönt de känns efter. Sen träna ja de klena armarna jag har, klena =svaga.

Nu ska jag iaf sova och ladda inför jobbet imorn och sen raka vägen till gymmet...L o v e l y.

Godnatt

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0