Solning!

Sååå skönt att sola igår... Och äntligen hittade mamma Quinoa åt mig i affären de har inte varit de lättaste o hitta men sjukligt gott är de. Så middagen blev Quinoa med falafel och tomat. Styrde upp wook med qournbitar + Quinoa till lunch idag. Mums!

Drömt samma sak inatt som flera gånger tidigare, en svart buss liknande bil som åker utan lysen i mörker och i stort sett försvinner över en korsning vettefan va de betyder? sen att nån iaktar mig genom ett fönster. Den drömmen tror ja att ja vet vart de kommer ifrån nämligen Adam som får för sig att säga massa creepy saker innan ja ska sova. haha. säkert för attt han är sjuk och uttråkad=) Appropå de har jag börja nysa mer än vanligt hoppas att jag håller mig frisk.

@ fredag glider mina föräldrar till Lanzarote så för min del blir de till att vara barnvakt åt lillebror i en veckas tid..:) men helt okejj ändå har funkat de tidigare åren så varför inte detta?

Men men nuu ska jag vara effektiv.

PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0